вівторок, 15 лютого 2022 р.

Географія 8 клас

 


20 коментарів:

  1. Я дізналася більше про тварин де вони є, а ще те, що в Україні зменшився вилов риби у 2 рази.

    ВідповістиВидалити
  2. Я дізналася в яких частинах України перебувають певні види тварин. І дізналася про акліматизацію

    ВідповістиВидалити
  3. Я дізналася більше інформації про тварин, а ще, які види тварин занесені до Червоної книги України

    ВідповістиВидалити
  4. Я дізнався про те що деякі тварини перебувають у великій небезпеці через те що на них масово полюють, і ще я ближче познайомився зі світом тварин

    ВідповістиВидалити
  5. Після перегляду відео я краще ознайомилися із тваринним світом і насправді було дуже цікаво почути про акліматизацію та тваринні ресурси

    ВідповістиВидалити
  6. Дізналася багато нового і цікавого про тварин і їхнє життя, дуже цікава тема

    ВідповістиВидалити
  7. Я дізналася багато нового і цікавого про тварин , тварині ресурси , дізналася що таке акліматизація.

    ВідповістиВидалити
  8. Дізнався багато цікавого про тваринний світ України,їхні ресурси і дізнався які тварини входять в червону книгу.

    ВідповістиВидалити
  9. Я дізналася, що таке тваринний світ, де які тварини, комахи поширені, в яких умовах вони живуть, як людина вплинула на тваринний світ, що означає акліматизація, як використовують тваринні ресурси.

    ВідповістиВидалити
  10. Я дізнався більше про твариний світ, які тварини де живуть, про зберігання тварин

    ВідповістиВидалити
  11. Я дізналася де які знаходяться тварини, що таке акліматизація, тваринні ресурси, як тварини занесені до червоної книги України та які відновлені види тварин

    ВідповістиВидалити
  12. Я дізнався більше про твариний світ, які тварини де живуть, про зберігання тварин. Ястермський Максим

    ВідповістиВидалити
  13. Я дізнався більше про тваринні ресурси, тваринний світ та тварин які входять до червоної книги України

    ВідповістиВидалити
  14. Я дізналася які тварини занесено до Червоної книги України, що таке акліматизація

    ВідповістиВидалити
  15. Я дізналася які тварини занесено до Червоної книги України, що таке акліматизація🙂

    ВідповістиВидалити
  16. я дізналася більше про тварин, дізналася що таке акліматизація

    ВідповістиВидалити
  17. Я дізналась більше про тварин і визначення що такн акліматизація

    ВідповістиВидалити
  18. Я ще більше дізналася про тваринний світ, які тварини там живуть,пригадала хто занесений до Червоної книги України, дізналася про акліматизацію.

    ВідповістиВидалити